fbpx

Visiebepaling


✓Aandacht voor borging          ✓ 13+ jaar ervaring          ✓ CRKBO & NRTO gecertificeerd

Vraag vrijblijvend
een offerte aan


✓ Beoordeeld met een 8,9         
✓ 10+ jaar ervaring         
✓ CRKBO & NRTO gecertificeerd

Gemiddelde
beoordeling

8.9

Visiebepaling

Een gedragen visie gericht op de toekomst van de school!

Het onderwijs staat voor complexe uitdagingen. Een gezamenlijke visie die door alle stakeholders wordt gedragen is noodzakelijk.

Een goede visie laat je zien hoe je de toekomst binnen de school ziet. Die visie is bepalend voor veel activiteiten die je doet binnen de school. Bijvoorbeeld bij het nemen van belangrijke beslissingen, personeelsontwikkeling en zelfs het aannemen van nieuwe docenten.

Met name bij onderwijsvernieuwing is het belangrijk om bij een gedragen visie binnen de school te beginnen. Waar willen we met ons onderwijs naartoe? Wat vinden we belangrijk? En hoe zorgen we dat de visie door alle lagen binnen de school wordt gedragen?

Een goede visie geeft energie aan de organisatie en enthousiasmeert collega’s.
Het is van belang een duidelijk, gezamenlijk en breed gedragen beeld van de toekomst van de school te hebben.

Wat September Onderwijs kan betekenen

Binnen de module Visiebepaling van September Onderwijs gaan we hiermee aan de slag. Dit kan op verschillende en visie binnen de school. We zorgen voor een systematische aanpak om de kwaliteit continu te evalueren, verbeteren en borgen.

September heeft ruime ervaring met het adviseren en vormgeven van visie binnen scholen. We bieden een aanpak op maat, afgestemd op de unieke situatie en context van iedere school.

Waarom kiezen voor September?

CRKBO & NRTO gecertificeerd

Maatwerk

Praktische onderwijstips

10+ jaar ervaring

Borging

Waarom kiezen voor September?

CRKBO & NRTO gecertificeerd

Maatwerk mogelijk

13+ jaar ervaring

Oprichter september onderwijs

Neem gerust contact met ons op!

Bel ons op 030 – 265 7658


WhatsApp 06 – 47786344


[email protected]


Ontwikkelen met een glimlach

Wij zijn September: een trainings- en coachingsbureau met ruim 13 jaar ervaring in de onderwijssector op scholen door heel Nederland. Wij helpen jou of jouw team te ontwikkelen op een manier die past. Geen standaardopleiding, maar praktijkgerichte trainingen waar je morgen mee verder kunt. We richten ons daarbij vooral op alles dat al wél werkt: altijd een positieve benadering, met aandacht voor het individu.

Onze expertise

Didactisch Coachen

Didactisch coachen geeft leerlingen meer eigenaarschap zodat zij én docenten met plezier naar school gaan.

Differentiëren

Kennis over verschillende vormen van differentiatie en hoe je dit kan toepassen om leerlingen de ruimte te geven voor hun eigen aanpak.

Formatief handelen

Formatief handelen (formatief evalueren) kan bijdragen aan betere leerprestaties, hogere motivatie en meer eigenaarschap bij leerlingen.

Oplossingsgericht werken

Deze aanpak richt zich op het identificeren van de sterke punten en hulpbronnen van leerlingen om oplossingen te vinden voor hun uitdagingen.

Feedback geven

Feedback is een krachtig hulpmiddel om de motivatie van leerlingen te vergroten. Het is essentieel om feedback op een positieve en ondersteunende manier te geven

Groeimindset

Door te benadrukken dat intelligentie en vaardigheden kunnen groeien door inspanning en toewijding, worden leerlingen aangemoedigd om uitdagingen aan te gaan.

Reviews

Fijn dat ze handvaten gaf en we met de groep open gesprekken konden voeren. Uiterst praktisch deze bijeenkomst. Eigen inbreng werd gewaaardeerd. Fijne duidelijke training met open inbreng.

Mirjam

Leuke en leerzame opdrachten en energieke uitleg. Goede handvatten. Leuke training, aanrader.

Peter – docent

Leuke en goede training die praktisch toepasbaar is! Goede uitleg, leuke werkvormen en zet aan tot actieve participatie. Goede training! Zeker ook voor anderen aan te bevelen.

Marijn – docent

“Heel sterke cursusleider, super inspirerend en in een hoog tempo nieuwe werkvormen aangeboden. Als er vervolg in dit onderwerp zou bestaan wel, en als er op deze manier een cursus differentiëren zou bestaan, zou ik die ook willen volgen.”

Hermen – docent