Leerlingen zelf laten bepalen aan welke doelen ze werken.

Gemiddelde
beoordeling

8.9

Leerdoeldenken

In het kort

In de training leerdoeldenken leren docenten meer feedback te geven, de leerlingen te coachen op leerdoelen, peerfeedback bij leerlingen te stimuleren en te verbinden met formatief evalueren.

Voor wie

De cursus ‘Leerdoeldenken’ is bestemd voor teams/scholen die willen leren om te werken met leerdoelen, zodat je het beste uit de leerlingen kunt halen. Het resultaat: Leerlingen die zelfstandiger kunnen werken en vrijheid voelen om eigen keuzes te maken!

De resultaten

✓ Je krijgt meer vrijheid om in te spelen op de verschillende behoeften. ✓ Je krijgt bruikbare tips en praktische voorbeelden. ✓ Je krijgt meer zicht op wat leerlingen moeten bereiken en waar ruimte is voor eigen inbreng van de leerlingen.

Praktisch, je wil met het geleerde aan de slag. De trainer is betrokken, duidelijk en vooral het individuele gesprek was top. Deze training laat je inzien hoe je al staat en waar je naar toe wilt.

Diny

De trainer had veel informatie, wist deze info goed over te brengen en had een open houding naar de groep toe. De coach zorgde ervoor dat ik mij op mijn gemak voelde, gaf mij inzichten op situaties en liet mij vooral zelf de oplossingen bedenken/benoemen.

Özlem

Ontwikkeling waar je morgen mee verder kunt.

September geeft trainingen en coaching op scholen door heel Nederland. Wij helpen jou of jouw team te ontwikkelen op een manier die past. Geen standaardopleiding, maar praktijkgerichte trainingen waar je morgen mee verder kunt. We richten ons daarbij vooral op alles dat al wél werkt: altijd een positieve benadering, met aandacht voor het individu.

Vraag vrijblijvend een offerte of brochure aan

Benieuwd naar de ontwikkelmogelijkheden van jouw team? Vul dan vrijblijvend onderstaand formulier in. We nemen binnen 2 dagen contact met je op.

Op deze scholen bezorgden wij al groeigeluk