Zoeken Zoek een blog Categorie Andere trainingsvormen(16)Coachen in het onderwijs(21)Effectief lesgeven en didactiek(12)Interview met deelnemer(10)Klantcases(8)Nationaal Programma Onderwijs(1)Persoonlijke effectiviteit(5)Praktische tips & theorie(46)Subsidies(3)Succesvol samenwerken in teams(2)Verhalen uit het onderwijs(25)Vernieuwend onderwijs(3)Zorg en passend onderwijs(5) Interview met deelnemer “Dít kun je verwachten van een OOP-training” 15 mei 2023 Effectief lesgeven en didactiek Het belang van formatief evalueren en didactisch coachen sinds de komst van ChatGPT 9 mei 2023 Effectief lesgeven en didactiek Zelfregulatie verhogen bij jouw leerlingen, hoe doe je dat? | Blog 7 mei 2023 Klantcases De schoolleiding van het LRC over de training Didactisch Coachen 7 mei 2023 Klantcases In gesprek met docenten van het LRC over de training Didactisch Coachen. 5 mei 2023 Klantcases Input door de docent, is output bij de leerling: docentcoaches over de training Didactisch Coachen 5 mei 2023 Coachen in het onderwijs Ondersteunend personeel in het onderwijs: dit is de kracht van de OOP’er 4 mei 2023 Praktische tips & theorie Differentiëren (in de klas) kun je leren! 3 mei 2023 Interview met deelnemer Dít kun jij verwachten van een training Didactisch Coachen 3 mei 2023 Coachen in het onderwijs Jij als coach: 4 vaardigheden die je moet beheersen! 22 april 2023 Effectief lesgeven en didactiek Didactisch coachen: wat is dat? 20 april 2023 Coachen in het onderwijs Effectief lesgeven en didactiek De taxonomie van Bloom: zes leersoorten die het leerproces gaan verbeteren! Deel 1 20 april 2023 Vorige 1234…10 Volgende